Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

Städat, lagat mat o bakat

Av jessica - 14 mars 2010 21:31

Idag så har man haft fullt upp med att städa lagat mat o bakat o självklart lekt med prinsessan det har varit en helt underbar dag idag, det är så skönt att få allt gjort så slipper man tänka på det sen:).Idag så lagade jag albansk mat pastitche en favorit hos mig o min dotter, medans jag lagade mat så ritade hon en tekning till sin farmor o farfar och det tyckte hon va väldigt roligt, efter det så gjorde jag en saftig sockerkaka mumsssssssss. Såna här dagar skulle de finnas mer av hihihi:) så nu har man badat o gett välling till prinsessan o nattat henne så nu sover hon så gott för imorgon är det dagis tajm, själv så har man gjort sig iordning för kvällen så nu ska jag bara ta det lugnt o läsa bloggar och prata med min älskade man <3

 

God natt

 

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica - 19 mars 2010 15:03


Ja då vart det helg igen vad skönt att bara ta det lugnt och inte behöver passa massa tider o gå fram o tebax o fixa grejor, så nu ska man ha en riktigt skön helg :) men lägntar tills måndag då är det öppnaförskolan o det tycker jag så mycket om att ...

Av jessica - 18 mars 2010 12:24

Igår så va min lille på dagis och det hadde gått jätte bra :) gråter bara lite när jag lämnar henne där men det går över lika snabbt mammas duktiga flicka    sen gick jag o min vän hem till mig och åt frukost och då vi läste något hemskt i hallands p...

Av jessica - 16 mars 2010 14:44

Idag har jag börjat märka att jag har blivit beronde av att köpa massa kläder till min dotter hon har överflödet med kläder o hon använder ju knappt hälften av dom o jag bara fortsätter att köpa, men jag tycker det är så kul att köpa nytt :) men man ...

Av jessica - 12 mars 2010 13:08

Inatt har man sovit ur dåligt, hatar när det blir såna nätter man bara rulla runt men men så idag på morgonen vacknade prinsessan själv så jag slapp att väcka henne tycker inte om när hon sover så gjupt o sött. Så det va ju dagis tajm så vi satt o åt...

Av jessica - 11 mars 2010 21:31


Igår hade jag ingen tid med o blogga, var i stan igår o fixade mina grejor o tittade lite i affärena men jag fick bara hem ett linne :) sen fick jag besök av min kära vän med sin lilla son, min lilla flicka blev så glad när han kom dom e så bra vänne...

Presentation


Hej jag heter Jessica och är 21år lever med min underbara man Roland som kommer ifrån Albanien Tirana och vi har en liten tjej som heter Angelina och är född 08

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards