Alla inlägg den 19 mars 2010

Av jessica - 19 mars 2010 15:03

Ja då vart det helg igen vad skönt att bara ta det lugnt och inte behöver passa massa tider o gå fram o tebax o fixa grejor, så nu ska man ha en riktigt skön helg :) men lägntar tills måndag då är det öppnaförskolan o det tycker jag så mycket om att gå ditt så man får träffa lite folk och att angelina får leka av sig hihihi. Idag blev inget dagis tänkte att prinsessan skulle få vara hemma med mamma idag mammas älskling som sagt jag älskar att vara hemma med mitt barn men vem gör inte det och idag fick jag mina bilder som jag hade beställt dom blev så bra, så då ska man skicka lite foto till svärföräldrarna. Det är så tråkigt väder ute o då har man ju ingen lust o gå ut o gå så idag blir det stanna hemma o städa o laga mat o bara mysa :).Igår så tvättade jag upp min STORA TVÄTT det var väldigt skönt o bli av med den sen hände det inte mkt mer under dagen det var bara dagis o tvätta kläder hela dan så man han inte med så mycket mer . Så nu får alla ha en riktig bra helg     

Presentation


Hej jag heter Jessica och är 21år lever med min underbara man Roland som kommer ifrån Albanien Tirana och vi har en liten tjej som heter Angelina och är född 08

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards