Alla inlägg den 18 mars 2010

Av jessica - 18 mars 2010 12:24

Igår så va min lille på dagis och det hadde gått jätte bra :) gråter bara lite när jag lämnar henne där men det går över lika snabbt mammas duktiga flicka    sen gick jag o min vän hem till mig och åt frukost och då vi läste något hemskt i hallands posten som gör en så arg länssjukhuset i halmstad är absolut inte normala dom tar inget seriöst eller på allvar, om det bara e så att man ständig huvudvärk så tycker´jag att man ska ta det allvarligt, stackars föräldrar förlora sitt barn för deras misstag fan vad arg jag kan bli o det är ju inte första gången man hör att dom gör fel, och sen säger dom "han skulle ha dött vilket fall som helst" hur fan kan man säga så man ska kämpa för alla även om det är en liten risk att överleva, men nu kommer deras lille aldrig mer tebax ush det skär i mitt hjärta. Ja sen så begav vi oss igen för och hämta våra guldklimpar och sen ner till stan till arbetsförmedlingen vill verkligen hitta något nytt arbete men det får vi se hur det blir med det man får väl bara hoppas att det blir nått. Sen har vi bara varit hemma och myst o ätit, nu ska jag läsa lite bloggar hörs senare   

Presentation


Hej jag heter Jessica och är 21år lever med min underbara man Roland som kommer ifrån Albanien Tirana och vi har en liten tjej som heter Angelina och är född 08

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards