Alla inlägg den 9 mars 2010

Av jessica - 9 mars 2010 21:27

 

Idag tänkte jag börja blogga om mitt vardagsliv som mamma och dela med mig mina tankar o åsikter  



Tänkte börja med Måndagen o dagen idag, Min dotter har ju precis börjat dagis hon är så otroligt duktig "stolt mamm" men idag stannade hon hemma hon har blivit sjuk så i måndes då hon va på dagis så hade hon bara suttit Pias knä hela dagen hade inte alls varit sugen på o leka och då när vi kom hem så ville hon inte alls äta bara skrek o skrek visste inte alls vad felet var men sen märkte jag hon så fruktansvärt hes och varm så min lilla tös har feber o halsont o förskyld.


Så idag har min tös varit hos sin mormor och hon har faktist haft det kul hos mormor hon hade lekt så till slut så somnade hon på golvet :) och jag har då varit i halmstad o fixat mina grejer och plus så har jag shoppat mig lite klädder 3 st leggins och två tunikor och en tröja behöver fylla på lite i garderoben:) Sen blev det en chai latte min favorit dryck oooh gud vad gott det är  

Bilder kommer imon.


Nu ska jag bara ta det lugnt o läsa bloggar o titta lite på tv sen blir det natti natti, imorgon blir det att ta sig ner till stan i laholm.


Gott natt  

Presentation


Hej jag heter Jessica och är 21år lever med min underbara man Roland som kommer ifrån Albanien Tirana och vi har en liten tjej som heter Angelina och är född 08

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards